Змішане навчання – форма навчання, при якій навчання проводиться як в традиційній очній формі, так і з використанням технологій дистанційного навчання.
Одним із пріоритетних напрямів державної політики щодо розвитку освіти є запровадження інновацій та інформаційних технологій у навчанні й вихованні учнів. Тому навчально-виховний процес у школах має бути зорієнтований на використанні педагогічних інновацій, які ґрунтуються на інформаційних технологіях і сучасних засобах комунікації.
Однією з таких інноваційних педагогічних технологій, яка може успішно використовуватися при вивченні нового матеріалу учнями є технологія «перевернутого класу» і це є найвідоміша модель змішаного навчання. На засіданні методичного об’єднання учителів історії, географії педагоги працювали над методикою перевернутого класу. Дискутували для яких саме тем і розділів підходити ця модель. Які переваги та недоліки цієї технології вони вбачають при застосуванні. Доповідь презентував учитель історії Корналовицького НВК Гавриляк Й.Є.. а також провів майстер клас з використанням моделі «перевернутого класу» «Гетьманська держава».
|