Рекомендований план роботи з 21.04 по 25.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
6-Б клас |
|
|
Українська література |
6-Б клас
|
|
|
Англійська мова |
1. Опрацювати ст .171 Повторити означений артикль THE. Вправа 1,2 (а,б) ст. 172 (письмово) 2.Опрацювати інформацію з таблиці Remember, виписати та вивчити невідомі слова. Вправа 3 (а,б) ст. 173 письмово Вправа 1 ст. 174 відповісти на запитання (усно) Вправа 2 ст. 174 - 175 (читати, перекладати)
|
|
|
Зарубіжна література |
Робота з текстом.с.179. Дати письмову відповідь на питання 1,2,3. (Переслати роботу на Viber) до 25.04.2020 |
|
|
Математика | Перпендикулярні та паралельні прямі |
Параграф 33 №1490;№1492; №1494; № 1498; №1500; №1502;№1504;№1506 |
|
Географія |
Підземні води. |
Опрацювати §53, записати основні поняття. Письмово виконати тест на ст..211. Повторити §41-53 для тематичної після закінчення карантину. |
|
Інформатика |
Опрацювати: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження https://www.youtube.com/watch?v=uAXlUEqm8Ao
|
|
|
Історія України |
1. «Диктатура Гая Юлія Цезаря» 2. «Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа» |
1. Опрацювати § 43 С. 185 – 189. 2. Відповісти на запитання після параграфу. 3. Дайте відповідь на запитання: Чому римляни поступилися своєю свободою на користь диктатури Цезаря? 1. Опрацювати § 44 С. 189 – 194. 2. Відповісти на запитання після параграфу. 3. Скласти історичний портрет Октавіана Августа. 4. Повторити § 30 – 38. |
Відеоматеріали 1. Відео «Юлій Цезар»
2. Октавіан Август |
Біологія |
1. Опрацюйте §49 з підручника 2. Опрацюйте §50 з підручника |
1.У робочому зошиті заповнити пункт 49
Тема «Макроскопічні гриби». 2.У робочому зошиті заповнити пункт 50 Тема «Отруйні гриби». |
|
Основи здоров'я |
Пожежна безпека оселі Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу. |
§ 27 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі». |
|
Образотворче мистецтво |
Тема: Український народний одяг. Техніка виконання: графіка. Матеріали та інструменти: Альбом, фарби, пензлі, графічні матеріали. |
Завдання: Створити ескіз традиційного українського вбрання свого регіону. | |
Музичне мистецтво | Опрацювати в підручнику ст. 181 184-187 | ||
Українознавство | Християнські свята |
||
Трудове навчання |
Трудове навчання 6 Кл (дівчата) Остаточна обробка виробу. Захист проекту. Надіслати світлини виготовлених листівок вчителеві на вайбер |
Рекомендований план роботи з 13.04 по 17.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова | 1.Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Параграф 56, вправа 479, 481, 483. 2.Морфологічний розбір числівника. С. 180, 181, вправа 484 3.Уживання числівників із іменниками |
1.Параграф 56, вправа 479, 481, 483. 2.С. 180, 181, вправа 484 3.Параграф 57, вправа 487, 489, 492
|
|
Українська література |
|
1. Д/з Опрацювати теоретичний матеріал підручника, с.215. 2.Д/з Вивчити визначення: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль, с. 216-218 3.Д/з скласти і записати цитатний план байки |
|
Англійська мова |
|
Вправа 4 (а) читати, перекладати. Вправа 4 (б) відповісти на запитання.
Вивчити правило (означений артикль the) Опрацюйте параграф § 3 , § 4 ст. 197-198 Виконати письмово впр. 1,2 ст. 172-173
|
|
Зарубіжна література |
1. Мацуо Басьо, с.170-171 опрацювати. Виразно читати хайку с.172-174. "Перевірте себе", на питання N4 дати відповідь у зошиті. 2. Роберт Бернс, с.176-177 опрацювати. Виразно читати вірш "Моє серце в верховині і душа моя..." Вивчити термін "ліричний герой" с.177 "Перевірте себе", на питання N3 дати відповідь у зошиті. |
|
|
Математика | Застосування рівнянь до розв'язування задач |
Опрацювати §32 №1440;1442;1444;1448;1452;1454;1456 |
|
Географія |
1.Болота. Штучні водойми. 2.Льодовики та багаторічна мерзлота. |
1.Опрацювати §50,51. Записати визначення. 2.Опрацювати §52. Записати визначення. |
|
Інформатика |
Опрацювати презентацію,та виконати практичне завдання /11111/1213/6_klas_urok_22.pptx
|
Завдання до практичної роботи |
|
Історія України |
1. «Римська республіка в ІІ ст. до н. е.» 2. «Релігія, сім’я, виховання та господарство давніх римлян» |
1. Опрацювати § 41 С. 176 – 180. 2. Скласти кросворд із 12 слів до теми уроку. 3. Скласти таблицю «Пунічні війни» (Причини. Привід. Тривалість війни (Роки). Основні події. Результат війни). 1. Опрацювати § 41 С. 180 – 185. 2. Скласти усну розповідь про життя мешканців римського рабовласницького маєтку за ілюстрацією на с. 185 підручника. |
Відеоматеріали 1. Битва при Каннах (укр.) https://www.youtube.com/watch?v=pF3Lz0ChuLk 2. Римська сім'я та виховання дітей в Давньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим https://www.youtube.com/watch?v=25OJgQYYofI 3. Римська община. Життя й побут громадян Давнього Риму |
Біологія |
1. Опрацюйте §47 з підручника У робочому зошиті заповнити пункт 47 Тема «Поняття про гриби та особливості їх живлення».
2. Опрацюйте §48 з підручника У робочому зошиті заповнити пункт 48 Тема «Особливості будови грибів». |
||
Основи здоров'я |
Безпека при користуванні засобами побутової хімії.
|
§ 26 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки». «Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними». |
|
Образотворче мистецтво |
Тема: Побутовий жанр у народному мистецтві. Техніка виконання: графіка. Матеріали та інструменти: Альбом, графічні матеріали, фарби, пензлі. |
Завдання: Створити композицію « Великдень». | |
Музичне мистецтво | Опрацювати в підручнику ст. 172-178 | ||
Українознавство | Традиції, звичаї та обряди української родини: уродини, хрестини, весілля |
||
Трудове навчання | Трудове навчання 6 Кл (дівчата) Виготовлення листівки з елементами у техніці квілінгу. Виготовити листівку до свята Пасхи. |
Рекомендований план роботи з 06.03 по 11.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова | 1. Відмінювання кількісних числівників. 2.Відмінювання дробових і збірних числівників. 2.Відмінювання порядкових числівників. Параграф 56, вправа 474, 478. |
1.Параграф 54, вправа 453, 454, 458. 2. Параграф 55, вправа 466, 469. 3.Параграф 56, вправа 474, 478.
|
|
Українська література | 1.Л.Воронина "Таємне товариство боягузів". 2. Друзі й вороги Клима Джури. 3.Еволюція Клима від боягуза до супергероя. |
1.Д/з. Прочитати XII-XXII розділи повісті, скласти план до них. 2.Д/з. Прочитати XXIV-XXXV розділи повісті, виписати цитати до характеристики Клима. 3.Д/з. Охарактеризувати образ Клима, користуючись пам'яткою на с. 236.
|
|
Англійська мова |
1. Опрацювати сторінку 157 (So many places) 2. Опрацювати сторінку 160. Вправа 3 сторінка 163 (читати, перекладати) 3. Vocabulary box (сторінка 164) ,виписати слова у словник і вивчити.
|
1.Вправа 1 сторінка 157 (vocabulary), виписати у словник невідомі слова та вивчити Вправа 2, 3, 4 сторінка 158 (письмово) 2.Вправа 2 (а) сторінка 161 відповісти на запитання (усно) Вправа 2 (б) сторінка 161, 162 (читати, перекладати текст) 3.Вправа 4 сторінка 164 (письмово) Вправа 5 сторінка 164-166
|
|
Зарубіжна література |
1. Прочитати текст " Маленький принц". с.160-163 2. Прочитати й переказувати текст с.164-166. |
1.У зошиті відповісти коротко на питання N3, с.163. 2. Дати усні відповіді на запитання 1-3 с.166. В зошиті записати поняття "притча" та характерні ознаки притчі, с.166.
|
|
Математика | Рівняння.Основні властивості рівнянь |
Опрацювати §31 №1416;1418;1422;1424;1426;1428 |
|
Географія |
Робота і характер течії річок. Озера. |
Опрацювати §48 Опрацювати §49. Записати типи озер і визначення. |
Вміти показувати найбільші річки і озера світу. |
Інформатика |
Опрацювати відео |
||
Історія України |
1. «Природні умови Італії та виникнення міста Риму» 2. «Римська республіка V – середини ІІІ ст. до н. е.» |
1. Опрацювати § 39 С. 167 – 171. 2. Намалювати ілюстрацію до легенди заснування міста Рима, скласти кросворд (одне на вибір). 3. Порівняйте природні умови Греції та Італії у вигляді таблиці. Питання для порівняння (Півострів, на якому знаходяться, Якими морями омиваються, клімат, рельєф, острови, Особливості прибережної смуги, корисні копалини) 1. Опрацювати § 40 С. 172 – 176. 2. Пояснити римські крилаті вислови С. 175. (записати їх в зошиті) |
|
Біологія |
1. Опрацюйте §46 з підручника 2. У робочому зошиті виконайте практичні роботи № 3, 4 Фото практичних робіт відправити мені на Viber. |
1.У робочому зошиті заповнити пункт 46
Тема «Рослинні угруповання». |
|
Основи здоров'я |
Безпека в побуті й навколишньому середовищі. Безпека в побуті Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. |
§ 23, 24, підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та допомоги при уражені електричним струмом» |
|
Образотворче мистецтво |
1. Тема: Побутовий жанр у народному мистецтві. Техніка виконання: графіка. Матеріали та інструменти: Альбом, графічні матеріали, фарби, пензлі. |
Завдання: Намалювати сюжетно - тематичну композицію «Моя сім’я”. | |
Музичне мистецтво | Опрацювати в підручнику ст. 172-178 | ||
Українознавство |