Рекомендований план роботи з 30.03 по 04.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Англійська мова |
Англійська мова 6-і класи 1. Опрацювати матеріал на ст. 152 Виконати вправу 4,5,6 (письмово ) Повторити Present Perfect та Past Simple 2. Вправа 6 ст. 152 (письмово) Вправа 7 ст.153 (a , b) 3. Слова виписати та вивчити на ст.154 Скласти розповідь про свою улюблену подорож Вправа 1 ст.153-154 (читати і перекладати) Вправа 2 ст.154 (письмово) 4. Вправа 4 ст 154 -155 (a , b). Вивчити діалог. Вправа 1 ст. 156 |
||
Зарубіжна література |
1. Антуан де Сент -Екзюпері. с.153-155. "Маленький принц". Історія створення.с.155. Переказувати. 2. Опрацювати текст. с.156-160, IV-V розділ, усні відповіді на 1-4 запитання. |
||
Математика | Спрощення виразів. Рівняння. Основні властивості рівнянь. §30,31(ст.241) |
№1385, 1387, 1389. №1415(1-3), 1417(1-3) |
|
Географія |
1.Життя в морях і океанах. Океан та людина. 2.Води суходолу. Річки. |
1.Опрацювати §45, 46. Повт. §43, 44. 2.Опрацювати §47.
1.За §45 записати визначення. 2.Записати головні поняття, та вміти показувати головні річки. |
|
Інформатика |
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події. |
||
Історія України |
1.«Елліністичні держави в ІV – ІІ ст. до н. е. Культура еллінізму» 2.Практичне заняття 9. «Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України»
Відеоматеріали Античні міста держави у Північному Причорномор'ї та Криму https://www.youtube.com/watch?time_continue=96&v=nmSpatM_sxo&feature=emb_logo "Грецькі міста - поліси" https://www.youtube.com/watch?v=Zo4fY6yKchk&feature=emb_err_watch_on_yt |
1. Опрацювати § 37 С. 158 – 162. 2. Творче завдання (одне на вибір). 2.1. Уявіть, що вам довелося побувати в Александрії Єгипетській (побудована в 332 році до н.е.). Складіть розповідь – опис цього міста. Використайте текст підручника й ілюстрації. 2.2. Наскільки доречно характеризувати створення імперії Александра Македонського висловом зустріч цивілізацій. Чи зміг Александр Македонський, об’єднавши в одній імперії багато народів, створити одну цивілізацію. |
|
Біологія |
1. Опрацюйте §44, 45 з підручника У робочому зошиті заповнити пункт 44, 45 Теми «Принципи біологічної систематики і різноманітність покритонасінних» та «Екологічні групи і життєві форми рослин». 2. На подвійних аркушах паперу виконайте контрольну роботу. Фото к/р відправити мені на Viber. |
||
Основи здоров'я |
Стосунки з однолітками Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі |
§ 20, 21 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Образотворче мистецтво |
Тема: Сюжетно-тематична картина. Побутовий жанр. Техніка виконання : живопис. Матеріали та інструменти: фарби, пензлики. |
Завдання: Намалювати композицію-спогад у теплому або холодному колориті. | |
Музичне мистецтво | Опрацювати в підручнику ст.166-171. | ||
Українознавство | Поняття "родина". Українські родини в минулому |
||
Трудове навчання | Трудове навчання 6кл. (Дівчата) Виготовлення пасхальної листівки. Створити приклади методом біоформ. Дібрати моделі-аналоги. Графічно зобразити їх. |
Рекомендований план роботи з 23.03 по 25.03
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
6-Б клас |
1.Опрацювати параграф 52 впр. 437, 438; 2.Опрацювати параграф 53 впр. 440, 446, 449 3.Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень, або за картиною |
|
Українська література |
|
1.Д/з Виписати в зошит із твору цитати про дружбу головних героїв 2.Д/з с. 195-196 вивчити 3.Д/з Прочитати 1-11 розділи повісті, переказувати
|
|
Англійська мова |
1. Виписати, перекласти та вивчити слова (вправа 1, ст.148) Вправа 4 , ст. 146 (письмово) Вправа 3, ст.148 . Опрацювати матеріал на ст. 150. 2.Опрацювати матеріал на ст. 151 Виконати вправу 1, 2 ,3 (письмово) |
||
Математика |
Вирази та їх спрощення |
Опрацювати §30, №1379, 1380(1-3),1382(1-3) |
|
Географія |
Хвилі |
Опрацювати §43 |
|
Інформатика |
Практична робота |
|
|
Біологія |
1. Перегляньте відеоролики на тему «Голонасінні рослини».
1)https://www.youtube.com/watch?v=RFQiH57ZVP0&t=6s 2)https://www.youtube.com/watch?v=N4JFQwo-uL4 2. Опрацюйте §43 з підручника |
2.У робочому зошиті заповнити таблицю | |
Основи здоров'я |
Конфлікти і здоров’я Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів. Конструктивне розв’язання конфліктів. |
§ 19 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Музичне мистецтво | Опрацювати ст.160-165 | ||
Трудове навчання |
Для дівчат Остаточна обробка виробу. Оздоблення органайзера |
|
Рекомендований план роботи
з 16.03 по 21.03
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова | 6 клас 1.Написання складних прикметників разом і через дефіс. Параграф 49 2.Написання прізвищ прикметникової форми Параграф 50-51 3.Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Параграф 52 |
1. впр. 411, 412, 413, 416 2. впр. 421, 422, 423 3.впр. 433, 434, 435, 436
|
|
Українська література |
6 клас 1. Я. Стельмах 《Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера. С. 178-182 |
||
Англійська мова |
16.03. Повторити усі слова з теми «Покупки», Past Simple Tense та усі неправильні дієслова. 17.03 Прочитати та перекласти на українську мову оповідання «Dragon soup» (ст..134-137), виписати та вивчити усі невідомі слова. 18.03 Unit 4 Travelling. Вивчити правило (впр.2, ст. 143). Опрацювати ст..142. Виконати вправи 3,4 (письмово) ст.143. 20.03 Вивчити слова , вправа 3 (b) ст..145 |
1.Завдання: Створити презентацію «Відомі скульптури Китаю та Японії». 2.Вправа 3 (письмово) ст. 137.
Вправа 1 (ст144) (читати і перекладати) Вправа 2 (ст. 145) Вправа 6 (ст147) (письмово)
|
|
Зарубіжна література |
1) Характеризувати образ Максима Яценка. Опрацювати .с.144-148. 2) Українська природа, народні традиції в повісті "Сліпий музикант". Опрацювати с.149-151. Підготувати розповіді за завданнями "Краса розповіді" с.151 |
1.Відповідати на запитання с.148. Підготувати розповіді за завданнями "Краса розповіді" с.151
|
|
Математика | Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. |
Опрацювати Тест №2, Тест №3, ст..285 |
|
Географія |
1.Світовий океан та його частини 2.Властивості вод Світового океану. |
1.Опрацювати §41. Вивчити і записати визначення в зошиті; 2.Опрацювати §42. Зробити письмову відповідь на запитання ст..169. |
Вміти показувати на карті географічні об’єкти з параграфа. |
Інформатика |
Опрацювати §18 Тема: "Створення програмних об'єктів у Scratch" |
Переглянути відео https://www.inform.pp.ua/2019/02/scratch.html Створити аналогічний проект |
|
Історія України |
1.«Освіта, наука, виховання та сімейне життя в Давній Греції»; 2.Практичне заняття 8. «Мистецтво Давньої Греції»; 3.«Підкорення Греції Македонією»; 4«Утворення імперії Александра Македонського
|
1.§ 33 С. 140 – 144; 2.§ 34 С. 144 – 149. Завдання 1 – 3 Письмово; 3. 1 § 35 С. 149 – 152. 2. написати твір-роздум «Чи можна було врятувати становище Греції в IV ст. до н.е.?» 4. 1. § 36 С. 152 – 158. завдання в контурній карті. 2. Диференційовані завдання: скласти кросворд «Македонія» (для дівчат); написати невеликий твір за темою: «Якби я був Александром…» (для хлопців).
|
|
Основи здоров'я | Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в інтернеті. |
§ 18 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1. Опрацюйте §40 з підручника
2. Опрацюйте §42 з підручника |
У робочому зошиті заповнити пункт 40
|