“Усіма можливими засобами потрібно пробуджувати в дітей палке прагнення до знань” – під таким гаслом 12.01.2018р. проходило методичне засідання учителів початкових класів Новокалинівської ОТГ. Тематикою засідання було «Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання». Голово методичного об’єднання Проць В.І. у презентації –доповіді ознайомлювала про «Особливості інтегрованого уроку». Практична робота відбувалась демонстрацією фрагментів уроків з використанням інноваційних технологій:
- у 3 класі (українська мова, математика, природа) – Тиличка В.Й. учитель початкових класів Новокалинівського НВК;
- у 2 класі (читання, математика, трудове навчання) – Янушевич С.В. учитель початкових класів Корналовицького НВК;
- у 4 класі ( математика, природознавство, українська мова) – Воробець О.О. учитель початкових класів Гординянської СЗШ І-ІІ ст.
Змістовні, цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімають суворі кордони предметного викладання і допомагають дітям емоційно й системно сприймати деякі поняття, явища. |